İçindekiler
EDİTÖRDEN
Bilgi Toplumu, Sayısal Uçurum ve Kronik Bilgi Yoksulluğu | |
Güler Demir | 124-130 |
HAKEMLİ YAZILAR/ARAŞTIRMA MAKALELERİ
Birinci Dünya Savaşı’nda Amerikan Kütüphane Derneği’nin ABD Ordusuna Yönelik Hazırladığı Propaganda Posterleri Üzerine İnceleme | |
Metin Işık, Mehmet Ali Gazi, Caner Çakı, Gül Çakı | 131-158 |
Çin Halk Cumhuriyeti’nde Sovyet Revizyonizmi’ne Karşı Kitapların Propaganda Amaçlı Kullanımı | |
Mehmet Sezai Türk, Özkan Avcı, Tuğba Baytimur | 159-182 |
Karolenj Rönesansı Bağlamında Kütüphaneler, Manastırlar ve Karolenj El Yazmaları | |
Seda Demir | 183-207 |
Akademisyenlerin Akademik Sosyal Ağlara Yönelik Tutumları: Ankara Üniversitesi Örneği | |
Demet Işık, Özlem Gökkurt Demirtel | 208-231 |
HAKEMLİ YAZILAR/ÖRNEK OLAY İNCELEMELERİ
Müze ve Ören Yeri Ziyaretçi Sayılarının Zaman Serisi Analizi ile Tahmin Edilmesi: Türkiye Örneği | PDF (English) |
Semanur Öztemiz, Mustafa Agah Tekindal | 232-248 |
5-6 Yaş Resimli Çocuk Kitaplarındaki Resim ve İçerik Ögelerinin MEB Okul Öncesi Eğitim Programı Sosyal-Duygusal Alan Kazanım ve Göstergeler Açısından İncelenmesi | |
Endam Düzyol, Zeynep Gülüm, Özgenur Korkmaz, Şerife Iraz Ün, Günseli Yıldırım | 249-273 |
Okuma Üzerine Sanat Temelli Boylamsal Bir Araştırma: İlkokul Öğrencileri Okurken Nasıl Hissediyor? | |
Hülya Kartal, Dilek Bilhan | 274-312 |
OKUYUCU MEKTUPLARI
Çeviri Yazı, Romanizasyon ve Kütüphanecilik | |
Elif İbşiroğlu Bayram | 313-320 |
Batman Şehit Şenay Aybüke Yalçın İl Halk Kütüphanesi | |
Derya Alapala, Mehmet Emin Yılmaz | 321-330 |
Biblioburro: Kolombiya’da Eşekli Kütüphane Girişimi | |
Yakup Özsaraç | 331-333 |
Neslihan Güler Selçuk: Acı Bir Kayıp Üzerine Yazmak | |
Bülent Yılmaz | 334-335 |
Neslihan GÜLER’ in Anısına | |
Gülsema Aydemir | 336-338 |
Sevgili Neslihan | |
Sevim Berber | 339-340 |
Sadece Bir Yıldız Kaydı, Tabii ki Son Değil... | |
Erkan Erhan | 341-342 |
Neslihan’ın Anısına | |
Sibel Kartal | 343-344 |
İsmail Kutluay Kardeşimize Rahmetle | |
Erol Yılmaz | 345-349 |
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##