The Importance of Human Factor in Information Centers
Öz
Sanayi çağında önem kazanan “üretim” ya da “imalat” kavramları, günümüzde yerini “bilgi” ve “yönetim” gibi kavramlara bırakmıştır.
Enformasyon çağında, teknoloji insanların elinden mesleğini almamış, tersine nitelikli, yetenekli ve beceri sahibi insanları gerektirmiştir. Bu dönemde “insan” öğesini ön plana çıkaran, insanı iç yapısı ile birlikte bir bütün olarak ele alan yaklaşımlara ve yönetim biçimlerine önem verilmeye başlanmıştır. Çalışanlardan daha iyi sonuç almak, bilgi, yetenek ve kapasitelerini verimli olarak kullanmalarını sağlamak için çeşitli yöntemlerden yararlanılmaktadır.
Anahtar Kelimeler
İnsan Kaynakları; Enformasyon Hizmetleri; İnsan Unsuru
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##