Bilgi Hizmetleri ve Hizmetin Kalitesi

Ayşe Üstün

Öz

Tüm hizmet işletmelerinde olduğu gibi bilgi kurumlarında da hizmetin kalitesinin yükseltilmesinde çeşitli çabalar gerekmektedir. Bunların başında, değişme ve ge­lişmeyi ilke edinen çağdaş yönetim yapısı gelmektedir. Bilgi hizmetleri, her şey­den önce ilişki ve iletişim odaklı bir iştir. Yönetim, çalışanlar ve kullanıcının bir­likte planladıkları, birlikte karar aldıkları ve birlikte hazırladıkları hizmetler vardır. Böyle bir ortam, iş doyumunun, kullanıcı memnuniyetinin ve kaliteli hiz­metin gerçekleştiği bir'süreçtir. Bugün gösterilen çabalar, gelecekteki başarıla­rın çekirdeği olacaktır. Uzun dönemli düşünebilme becerilerinin geliştirilmesin­de, yaratıcılıkların ortaya konmasında, yenilenme ve sorun çözme ortamları önem kazanmaktadır. Çağdaş bilgi hizmetleri sürecinde, statiklik, iletişimsizlik, durağanlık ve katı kuralcılık gibi kavramların yeri yoktur.


Tam Metin: PDF
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##