E-Dönüşüme Giden Yolda Belge Yönetim ve İş Akış Sistemleri
Öz
Belge Yönetim yazılımları, bir kurum içindeki tüm belge ve bilgi akışını kapsayan, belgenin yaşam evresi süresince; belgenin üretimi, denetimi, korunması, erişimi ve kullanılmasına ilişkin işlevlerde maliyeti azaltıp verimliliği sağlamak için oluşturulan sistemlerdir. Bu çalışmada, Belge Yönetim ve İş Akış Sistemleri'nin işlevleri, özellikleri ve yararları incelenmiştir. Ayrıca Yönetim Bilişim Sistemleri, Kütüphane Yönetim Sistemleri ve Belge Yönetim Sistemlerindeki çağdaş yaklaşımlar, kuruluşların e-dönüşüm süreçleri kapsamında ele alınarak anlatılmaktadır.
Anahtar Kelimeler
Belge Yönetimi; İş Akışı, İçerik Yönetimi; Sayısal Kütüphane; Yönetim Bilişim Sistemi
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##