Anaokulu Öğretmenlerinin Beş ve Altı Yaş Çocukları İçin Kullandıkları Masal ve Hikâye Kitaplarının Niteliklerinin İncelenmesi
Öz
Bu araştırma anaokulu öğretmenlerinin beş-altı yaş çocukları için kullandıkları masal ve hikâye kitaplarının özelliklerinin incelenmesi amacı ile yapılmıştır. Bunun için de, altı anaokulunda onyedi öğretmenle görüşme yapılmış ve okullarda bulunan üçyüzyirmibir kitap içerik, resimlendirilme ve fiziksel özellikler yönünden incelenmiştir. Sonuçta da kullanılan kitapların içerik, resimlendirilme ve fiziksel özellikler yönünden yetersiz oldukları ve anaokulu öğretmenlerinin de "Çocuk Edebiyatı" konusunda yeterince eğitim görmedikleri belirlenmiştir.
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##